Logo ASD Vijfheerenlanden

ASD Vijfheerenlanden

Klachtenprocedure

ASD Vijfheerenlanden streeft naar een goede en transparante dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u een klacht wilt indienen over onze dienstverlening of over de website.

Hoe een klacht indienen

U kunt uw klacht op de volgende manieren melden:

  • Via het contactformulier op onze website.
  • Door een e-mail te sturen naar het adres dat onderaan elke pagina staat vermeld.

Behandeling van klachten

Zodra uw klacht bij ons is ontvangen, bevestigen wij de ontvangst per e-mail indien mogelijk. Uw klacht wordt zorgvuldig beoordeeld en wij streven ernaar binnen 10 werkdagen inhoudelijk te reageren. Indien de klacht complex is, ontvangt u een bericht met de verwachte termijn van afhandeling.

Vertrouwelijkheid

Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld en alleen gebruikt voor het verbeteren van onze dienstverlening.

Vragen over de klachtenprocedure

Voor vragen over deze procedure kunt u contact opnemen via het contactformulier of het e-mailadres onderaan de pagina.

scroll omhoog